Lepší Hotel - hotelový marketing a management

GDPR Hotelového marketéra

Honza Halíř, 22.5.2018

Taky už vás z GDPR bolí hlava? Pokusil jsem se sepsat stručný výtah pro hotelového marketéra tak, jak vnímám GDPR já, na praktických příkladech.



5 tipů jak najít nové firemní klienty

Honza Halíř, 6.11.2017

Pokud Vaše ubytovací zařízení není zrovna v centru Krumlova nebo jako Andrej či Kellner nevlastníte konglomerát firem, tak asi musíte občas hýbnout zadkem a snažit se urvat nové firemní zákazníky!



Slovník protřelého hoteliéra

Honza Halíř, 24.1.2017

Přišlo tam něco z bukáče, tak to hoď jako opci do štaflí než udělám předautorizaci. Pokud Vám tahle věta přišla úplně normální, tak Vás už hotelnictví pohltilo a není cesty zpět - zjevně jste protřelý hoteliér a tenhle článek asi nebude pro Vás. No jo, ale co takový hoteliérský potěr, který se teprve rozkoukává a v nebezpečných vodách hotelnictví ho čeká množství nástrah. Proto jsme u nás v kanceláři udělali malý praktický slovník pojmů. Aneb pojďme si udělat legraci sami ze sebe.



Na co nezapomenout v roce 2017 - aneb legislativní změny apod

Honza Halíř, 19.12.2016

Co si pro nás připravili zákonodárci pro rok 2017



Praktické tipy pro úspěšný prodej konferencí a firemních akcí

Honza Halíř, 7.12.2016

Chcete si uthrnout více firemních akcí? V tomto článku najdete pár praktických tipů, krok za krokem a bez zbytečné omáčky.



David versus Goliáš - jak může malý hotýlek převálcovat velké hotely

Honza Halíř, 4.10.2016

Často od majitelů malých hotelů a penzionů slyším, že je pro ně těžké konkurovat velkým hotelům, které jsou často velmi dobře zafinancované a nabízí spoustu doprovodných služeb. Myslím, že být malý může být naopak výhodou, velká část potenciálních klientů preferuje menší zařízení, v kterých se člověk necítí jako v anonymním třísetpokojovém úlu. Pojďme se podívat, jak tuto zdánlivou nevýhodu přetočit do výhody.



Jak hostům zaručeně otrávit a zkomplikovat pobyt? 2 díl!

Jaroslav Vaculka, 22.8.2016

Mám rád věci a procedury, které fungují a které generují majitelům peníze. Takže dalších několik příkladů toho, s čím se host často musí vypořádat a o čem provozovatel ve své provozní slepotě často ani neví.





Chcete více hostů?! 

Stáhněte si zdarma praktické tipy a triky jak na hotelový marketing.