Články - Lepší hotel - hotelový marketing prakticky

Jak na hotelovou postel

Jaroslav Vaculka, 4.9.2018

aneb 5 min intenzivního hotelového know-how, tentokrát o hotelových postelích a matracích



Nikdy nevěř hoteliérovi!

Honza Halíř, 27.7.2018


GDPR Hotelového marketéra

Honza Halíř, 22.5.2018

Taky už vás z GDPR bolí hlava? Pokusil jsem se sepsat stručný výtah pro hotelového marketéra tak, jak vnímám GDPR já, na praktických příkladech.



5 tipů jak najít nové firemní klienty

Honza Halíř, 6.11.2017

Pokud Vaše ubytovací zařízení není zrovna v centru Krumlova nebo jako Andrej či Kellner nevlastníte konglomerát firem, tak asi musíte občas hýbnout zadkem a snažit se urvat nové firemní zákazníky!



Slovník protřelého hoteliéra

Honza Halíř, 24.1.2017

Přišlo tam něco z bukáče, tak to hoď jako opci do štaflí než udělám předautorizaci. Pokud Vám tahle věta přišla úplně normální, tak Vás už hotelnictví pohltilo a není cesty zpět - zjevně jste protřelý hoteliér a tenhle článek asi nebude pro Vás. No jo, ale co takový hoteliérský potěr, který se teprve rozkoukává a v nebezpečných vodách hotelnictví ho čeká množství nástrah. Proto jsme u nás v kanceláři udělali malý praktický slovník pojmů. Aneb pojďme si udělat legraci sami ze sebe.



Na co nezapomenout v roce 2017 - aneb legislativní změny apod

Honza Halíř, 19.12.2016

Co si pro nás připravili zákonodárci pro rok 2017



Praktické tipy pro úspěšný prodej konferencí a firemních akcí

Honza Halíř, 7.12.2016

Chcete si uthrnout více firemních akcí? V tomto článku najdete pár praktických tipů, krok za krokem a bez zbytečné omáčky.



David versus Goliáš - jak může malý hotýlek převálcovat velké hotely

Honza Halíř, 4.10.2016

Často od majitelů malých hotelů a penzionů slyším, že je pro ně těžké konkurovat velkým hotelům, které jsou často velmi dobře zafinancované a nabízí spoustu doprovodných služeb. Myslím, že být malý může být naopak výhodou, velká část potenciálních klientů preferuje menší zařízení, v kterých se člověk necítí jako v anonymním třísetpokojovém úlu. Pojďme se podívat, jak tuto zdánlivou nevýhodu přetočit do výhody.



Jak hostům zaručeně otrávit a zkomplikovat pobyt? 2 díl!

Jaroslav Vaculka, 22.8.2016

Mám rád věci a procedury, které fungují a které generují majitelům peníze. Takže dalších několik příkladů toho, s čím se host často musí vypořádat a o čem provozovatel ve své provozní slepotě často ani neví.



Praktické tipy, jak propagovat restauraci a jiné gastroprovozy

Honza Halíř, 18.7.2016

Nebojte, nebudu Vám dnes mluvit do nastavení procesů kuchyně, jídelních lístků a podobně. Já totiž spálím i čaj a do žádných komplikovanějších věcí se bez manželky nepouštím.



4 Filmy/seriály, které musí vidět každý hoteliér

Honza Halíř, 11.7.2016

Je léto, takže místo pravidelné porce hotelového marketingu si dnes dáme trochu oddechu!



Jak snadno zvýšit prodeje přímo v hotelu

Honza Halíř, 7.6.2016

Všichni se soustředíme na to, abychom vytěžili co nejvíce z online prodejů, firem a dalších segmentů. Ale občas zapomínáme vytěžit maximum z prodejů uvnitř hotelu, přitom je to ideální čas. Klient už bydlí a jen tak snadno před naší nabídkou neuteče..



Jak hostům zaručeně otrávit a zkomplikovat pobyt?

Jaroslav Vaculka, 19.5.2016

Zase další provokativní název článku, říkáte si? Když já si nemůžu pomoct, tenhle název totiž nejlépe vystihuje to, čemu se dnes budeme věnovat.



3 věci, které Vás naučí legendární Horst Fuchs

Honza Halíř, 18.4.2016

Znáte Horsta Fuchse? Určitě jste ho již viděli v televizi... Je to ten sympatický chlapík z Teleshoppingu. Pozor, tahle marketingová lahůdka je jen pro silné žaludky..



Vítejte v Babišistánu aneb Elektronická evidence tržeb ve zkratce

Honza Halíř, 12.4.2016

Vím, že se se na Vás valí informace o EET ze všech stran, a tak jsem sepsal tento stručný článek. Inspiraci k němu jsem sbíral i na konferenci Asociace hotelů a restaurací, doporučuji sledovat jejich stránky, najdete na nich průběžně všechny zásadní informace.



Super vychytávky, které používám a ušetří Vám hromadu času a peněz

Honza Halíř, 30.3.2016

Dnes jsem pro Vás připravil seznam několika super vychytávek, které pro marketing ubytovacích zařízení používám.



7 věcí, které Vás čekají když začnete dělat v hotelu

Honza Halíř, 26.1.2016

Možná zvažujete kariéru v hotelnictví, nebo si říkáte, že by bylo fajn pořídit si na stáří malý hotýlek někde na Šumavě.



Booking podvodné emaily

Honza Halíř, 13.1.2016

V posledních dnech se roztrhl pytel s podvodníky, představujícími se jako zástupci Booking.com



Nevytrácí se nám z hotelů pohostinnost?

Honza Halíř, 17.12.2015

Mám jednoho úžasného klienta, provozuje malý hotýlek v historickém městě. Je čirým ztělesněním slova hoteliér.



Jak na Remarketing na Facebooku - krok za krokem

Honza Halíř, 8.12.2015

Využijte možnosti oslovit lidi, kteří odešli z webu, aniž by rezervovali. S tímto snadným návodem to zvládne každý.



Jaké zahraniční prodejní kanály mají pro Váš hotel smysl

Honza Halíř, 3.11.2015

Dnes jsem s kolegyněmi připravil seznam zahraničních prodejních kanálů pro ubytovací zařízení, na kterých má podle nás smysl se prezentovat spolu s odkazy k přihlášení.



Proč má smysl věnovat se Google Plus a jak na to

Honza Halíř, 12.10.2015

Google Plus je vlastně taková nepovedená kopie Facebooku, se kterou před lety přišel Google ve snaze utrhnout si pořádný kus na trhu sociálních médií.



Jak dostat hotel do navigací

Honza Halíř, 17.9.2015

Chcete, aby se Váš hotel zobrazoval v navigacích, pak si přečtěte tento článek.



Vy fakt ještě nemáte responzivní web??

Honza Halíř, 24.7.2015

Už jste asi slyšeli zvěsti o tom, že Google bude penalizovat weby, které nejsou responzivní, nebo nemají mobilní verzi webu. Je to holt tak, že pokud aktuálně nemáte responzivní web, tak pravděpodobně přicházíte o klienty, kteří hledají přes mobily a tablety.



Šikovné nástroje, které Vám ušetří hromadu peněz a času - díl 1. grafika

Honza Halíř, 14.7.2015

Nebaví Vás platit za každý banner, ale zároveň nemáte grafické nadání? Poradím Vám jak na to.



Jak prodávat hotel na Facebooku – krok za krokem

Honza Halíř, 23.6.2015

Sociální síť Facebook je již řadu let často omílanou frází z úst všech lidí z marketingu. Ale řekněme si to na rovinu, většina hotelů z něj nikdy nevytěžila ani korunu prodejů. Ale co když zrovna máte prázdný hotel a potřebujete spíše prodávat?



Udělejte z recepce továrnu na peníze

Honza Halíř, 10.6.2015

Recepce je ve většině případů vstupní branou do ubytovacích zařízení, ať při telefonické a emailové komunikaci, tak při osobním styku s klientem.



Booking.com – nejlepší přítel, nebo vyžírka?

Honza Halíř, 10.6.2015

Booking.com jedno z nejskloňovanějších slov v hotelové branži, jedni ho milují, druzí nenávidí. V tomto článku shrnují svůj osobní pohled na věc.



Jak spolehlivě zabít hotelový Facebook

Honza Halíř, 10.6.2015

Chcete spolehlivě zlikvidovat Facebook Vašeho hotelu? Pak i nadále dělejte následující chyby při správě Vašeho FB profilu :)



Jak dostat firemní klientelu do hotelu a penzionu

Honza Halíř, 10.6.2015

Hned z kraje mám pro Vás špatnou zprávu, neexistuje žádný kouzelný recept jak snadno a rychle získat velké množství firemních klientů. Je to zkrátka dřina, ale na druhou stranu Vás mohu ujistit, že se opravdu vyplatí. Pojďme se tedy podívat na to, jak oslovit firemní klienty. Budu se věnovat hlavně individuální firemní klientele, propagace konferencí přijde určitě někdy příště ... :)



Jak získávat nové prodejní kanály

Honza Halíř, 10.6.2015

Úplně jednoduše… :) Nemusíte pobíhat po zahraničních veletrzích, stačí vám internet. Vžijte se do role svého potenciálního zákazníka. Co napíše do vyhledavače, když hledá ubytovací zařízení vašeho typu?



8 kroků pro více rezervací z Vašeho webu

Honza Halíř, 10.6.2015

Jestli víte, jak byste líp utratili peníze co platíte portálům na provizích, tak čtěte dál.. V tomto článku jsem pro Vás připravil několik snadných a ověřených tipů, jak maximalizovat rezervace přes Váš vlastní web a snížit náklady na provize, tak jdeme na to.



Vteřiny, které rozhodují

Honza Halíř, 10.6.2015

3, 2, 1 a klient je fuč....nepřicházejte o Vaše peníze! 50 milisekund – to je čas, kdy si návštěvník vytvoří první podvědomý dojem z návštěvy Vaší webové stránky.



Jste jedničky aneb jak štípnout Vašeho klienta!

Honza Halíř, 10.6.2015

Před nějakou dobou jsem dostal od našeho klienta email s tím, že jeho penzion jeden nejmenovaný zahraniční portál ohodnotil jakožto skvělý, úžasný a jedinečný. A jelikož si to zaslouží, tak mu v příloze zaslali banner, který si může pověsit na své webové stránky, jen ať to každý vidí!



Chcete více tržeb pro Vaše ubytovací zařízení?

 

Stáhněte si zdarma Ebook s řadou praktických tipů a triků.