BUĎ LEPŠÍ - díl 9.Konference a firemní klientela - Lepší hotel - hotelový marketing prakticky

BUĎ LEPŠÍ - díl 9.Konference a firemní klientela

27.11.2018

BUĎ LEPŠÍ - díl 9.Konference a firemní klientela

Na téma jak získat více firemích zákazníků a konferencí už jsem párkrát psal, dnešní článek je krátkým shrnutím a zároveň rozcestníkem pro získání více firemních klientů.

NASTAVTE SI AKVIZICI FIREM JAKO PRAVIDELNOU AKTIVITU

Jako fakt! Já mám třeba jako každotýdenní úkol oslovení minimálně 3 hotelů.

Pokud nejste velký hotel s manažerem jen pro firemní klienty, tak to udělejte stejně a každý týden oslovte také 3!

Za rok máte cca.150 nových potenciálních klientů.


VELKÝ BRATR TĚ VIDÍ

Tohle mě hodně baví - Leady. Představte si, že máte na webu aplikaci, která Vám řekne, jaký klient si prohlížel Vaší nabídku konferencí?!

Paráda, můžete ho nenápadně oslovit s tím, že právě máte skvělou nabídku zrovna pro něj!

Vřele tuhle aplikaci doporučuji pro větší a střední hotely. Pokud byste měli chuť si jí vyzkoušet, obraťte se přímo na poskytovatele leady.cz a zmiňte heslo ,,janhalir’'a dostanete 3 týdny zkušební období zdarma.

Ve spojení s dobrým salesákem je to opravdu mocná zbraň - mám to vyzkoušené.


JAK FIRMY HLEDAT

To už jsem rozepsal v tomto článku - ZDE


NASTAVTE SI AKČNÍ NABÍDKU PRO TENTO SEGMENT JAKO PRAVIDELNOU AKTIVITU

Tenhle bod je klíčový. Tedy pokud chcete zaujmout a zároveň mít možnost se nenásilně připomínat.


WEBOVKY

Detailně jsem se tématu webovek pro konference a firmy věnoval v tomto článku.


NASTAVTE SI PERIODICITU KONTAKTU SE STÁVAJÍCÍMI FIRMAMI

Je důležité neustále svou databázi oprašovat. Sekretářka, se kterou jste komunikovali před rokemm už ve firmě možná nepracuje a proto je třeba jednou za čas firmy obvolat nebo ještě lépe navštívit.

Tohle je nikdy nekončící proces, ale věřte, že se vyplatí.

Přeji šťastný lov firemních klientů!








Mohlo by Vás zajímat

GDPR Hotelového marketéra

Honza Halíř, 22.5.2018

Taky už vás z GDPR bolí hlava? Pokusil jsem se sepsat stručný výtah pro hotelového marketéra tak, jak vnímám GDPR já, na praktických příkladech. | číst více >>

Super vychytávky, které používám a ušetří…

Honza Halíř, 30.3.2016

Dnes jsem pro Vás připravil seznam několika super vychytávek, které pro marketing ubytovacích zařízení používám. | číst více >>




Honza Halíř

Blog Lepší hotel pro Vás píše Honza Halíř spolu s kolegy ze společnosti Hotel Solutions. (www.hotelsolutions.cz ) Pomáháme malým i velkým hotelům a penzionům nastartovat a řídit aktivní obchod a také správně nastavit provozní procesy a investice. V ČR i zahraničí jsme pomohli již mnoha desítkám ubytovacích zařízení. Více o nás na Hotel Solutions (www.hotelsolutions.cz )