BUĎ LEPŠÍ - díl 8. Restaurace + Svatby - Lepší hotel - hotelový marketing prakticky

BUĎ LEPŠÍ - díl 8. Restaurace + Svatby

22.11.2018

BUĎ LEPŠÍ - díl 8. Restaurace + Svatby

Hospoda, to je pěkná otročina a já smekám klobouk před všemi z Vás, kteří gastro provozy máte.

 

Z pohledu markeťáka je to žrádýlko hravé téma, tak se pojďme podívat, jak k Vám dostat víc hladových krků. 

Vizuál na webu

Fotky jsou opět klíčem a u jídla to platí dvojnásob. Prodáváme iluze a představy, takže vizuál musí být perfektní. Pokud se Vám při prohlídce Vaší záložky o restauraci nezačnou sbíhat sliny, tak je něco špatně.

Začíná to už u textů

Dejte klientům jasně vědět, o čem ta Vaše restaurace je.

 

Jste vyhlášeni pro Vaše kachny, máte skvělý výhled, berete suroviny od malých farmářů? No tak to koukejte pořádně prodat.

 

Mrkněte se třeba tady na Hotel Port nebo zážitkovou restauraci La Degustation.

 

Nemusíte být za každou cenu světoví, naopak buďte sví. Pokud paní majitelka vaří pěkně po domácku, tak se to nebojte prodat včetně její fotografie.

Že to u Vás nejde? Řeči. Pojďme si ukázat, že to jde třeba i u rohlíku s máslem.

Každé ráno vstáváme už před pátou, aby Vás mohla přivítat vůně našich křupavých rohlíků. Dáte si ho jen tak nebo si ho namažete čerstvým máslem z biofarmy pana Vomáčky?

Prostě příběh prodává , vytvořte kolem svého ,,produktu'' text, kterým si Vás klient snadno zařadí a bude ho lákat k Vám přijít.


Facebook reklamy

Reklama na Facebooku je pro gastro i svatby naprosto geniální! Proč? Protože můžete použít cílení např.:

 

- na lidi, kteří bydlí přímo ve Vaší obci nebo v určitém okruhu dle počtu kilometrů (ideální pro restauraci)

 

- nebo cílit přímo na zasnoubené v okruhu

 

Tak třeba v okruhu 3km kolem naší kanceláře je 6400zasoubených, na které můžeme reklamu cílit. To není zlé, co?!

Detailní návod, jak na Facebook reklamy, najdete v mém staším článku zde


GASTRO AKCE

Lína huba, holé neštěstí.

Koukejte se do okolí pořádně promovat, připravte si dopředu plán gastroakcí na celý rok nebo aspoň na měsíc dopředu a šiřte info kolem sebe.

Ať už jsou to brunche, kachní hody, degustace rumu nebo škola točení piva. Prostě ať je ta Vaše hospoda místem, kde to žije. Pokud nevíte jak na to, vtáhnětě do děje Vaše dodavatele. Dobrý dodavatel Vám rád pomůže takovou akci připravit.

Až budete mít akci připravenou, zaplavte Facebook, emaily klientů, Vaše webovky, regionální deník a další kanály, které používáte!


KDE INZEROVAT + RECENZNÍ PORTÁLY

Progooglete si, jaké portály vyskakují lidem, kteří zadají do vyhledavače relevantní slova.

Takže pokud máte restauraci v Pardubicích, řachněte do Googlu ,,Restaurace Pardubice'' a mrkněte se, které portály vyskakují na předních pozicích a tam zřejmě chcete být.. :-)


PPC kampaně

Ó ano, PPC kampaně jsou velice efektivní cestou, jak se lokálně propagovat za pár kaček. Načtěte si, jak na to v mém Ebooku na blogu nebo si najděte šikovnou agenturu, která to udělá za Vás (třeba nás) :-)


Frčí u Vás denní menu?

Tak si rovnou na webu sbírejte emaily na klienty tak jako to dělá Restaurace Sezona v Horních Počernicích. Tyhle maily jsou vstupenka do peněženky zákazníka.


Na co nezapomenout na webu u Svateb

Krásný vizuál, to je jasné, ale nezapomeňte do webu vložit i vzorové kalkulace, ať klient ví, jestli u Vás svatba stojí 50 nebo 200tisíc.

Tohle je bod, se kterým u klientů často trochu bojuji, protože nechtějí dávat ceny rovnou ven na web.

PROSTĚ TO DAM DEJTE. Představte si eshop s mobily, kde Vám napíší, že je máte kontaktovat pro zjištění ceny...nakoupili byste tam? Tak proč by to mělo být u svatby jiné.

Lidé potřebují alespoň rámcovou představu ceny.


Přeji krásný den a ještě jednou všechna čest, že tenhle krásný, ale náročný obor děláte!!








Mohlo by Vás zajímat

Booking podvodné emaily

Honza Halíř, 13.1.2016

V posledních dnech se roztrhl pytel s podvodníky, představujícími se jako zástupci Booking.com | číst více >>

Jak na Remarketing na Facebooku - krok za…

Honza Halíř, 8.12.2015

Využijte možnosti oslovit lidi, kteří odešli z webu, aniž by rezervovali. S tímto snadným návodem to zvládne každý. | číst více >>




Honza Halíř

Blog Lepší hotel pro Vás píše Honza Halíř spolu s kolegy ze společnosti Hotel Solutions. (www.hotelsolutions.cz ) Pomáháme malým i velkým hotelům a penzionům nastartovat a řídit aktivní obchod a také správně nastavit provozní procesy a investice. V ČR i zahraničí jsme pomohli již mnoha desítkám ubytovacích zařízení. Více o nás na Hotel Solutions (www.hotelsolutions.cz )