BUĎ LEPŠÍ - díl 5. Sociální sítě a jak z nich dostat co nejvíc - zaměřeno na Facebook - Lepší hotel - hotelový marketing prakticky

BUĎ LEPŠÍ - díl 5. Sociální sítě a jak z nich dostat co nejvíc - zaměřeno na Facebook

25.10.2018

BUĎ LEPŠÍ - díl 5. Sociální sítě a jak z nich dostat co nejvíc - zaměřeno na Facebook

Nebojte se, nebudu Vám dnes říkat, že máte v pondělí na Facebook nahodit koťátko a v pátek meníčko na příští týden.

Spíše shrnu pár praktických vychytávek, které nám fungují a mohly by se hodit i Vám.


TY FANOUŠCI NÁM NĚJAK NEROSTOU

Jasně, jedno z čísel, kterým chce každý salesák ohromovat při poradě vedení, tak to pojďme trochu nakopnout.

Vložte Facebook odkazy do webu tam, kam to dobře sedne.  

Na tomto odkazu najdete možnost si vygenerovat pěkné ,,pluginy'', které si můžete vložit do Vašeho webu

Například pro získání ,,,lajků''si přes tento odkaz během pár vteřin vygenerujete plugin pro získávání fanoušků.

Na webu to pak může vypadat třeba takhle:


Automatizujte to

A co takhle automatizovat si lákání fanoušků na Facebook? Jasně!

 

Ve zkratce: do webu se vloží remarketingový kód, díky kterému si Facebook zapamatuje, jací lidé navštívili Vaše stránky a ty potom na Facebooku budete žádat, aby dali lajk Vaší stránce.

Návod krok za kromem najdete v tomto starším článku.

Jen místo reklamy chtějte po Facebooku, aby lákal návštěvníky k olajkování Vašeho webu!

Reklama pak vypadá třeba takhle - jo a jestli tenhle článek čtete, tak věřte, že Vás můj automatický ,,naháneč' bude také provázet.. :-) Tak mi dejte lajk, když jsem se s tím tak nadřel.


Cílené kampaně

Jasně na Facebooku se dá skvěle prodávat.

Detailní návod viz tento článek

Tohle mě nepřestane nikdy bavit, množství dat, které lidi dávají dobrovolně Facebooku a my podle nich můžeme cílit kampaně, mrkněte třeba na tyhle příklady:

 

Zasnoubení lidé - ideání, pokud pořádáte svatby

Cílení podle koníčků - ať už je to cyklistika nebo sběratel známek, tak můžete vytvořit tématický produkt pro určitou cílovou skupinu..


Pravidelné úkoly

- Nastavte si do jako úkol minimální frekvenci příšpěvků, ať v létě nezjistíte, že poslední příspěvek na Facebooku je zasněžená sjezdovka.

 

- Pravidelně žádejte spokojené klienty a kamarády o napsání recenzí na Vaši Facebookovou stránku.

 

- Pokud to někdo dělá za trest, tak nechte sociální sítě dělat někoho jiného...tohle by měla být pro hosty zábava, tak ať to dělá někdo, kdo do toho má chuť - foťte jídlo, lidi atd...lidi chtějí vidět dovnitř hotelu..









Mohlo by Vás zajímat

Super vychytávky, které používám a ušetří…

Honza Halíř, 30.3.2016

Dnes jsem pro Vás připravil seznam několika super vychytávek, které pro marketing ubytovacích zařízení používám. | číst více >>

Udělejte z recepce továrnu na peníze

Honza Halíř, 10.6.2015

Recepce je ve většině případů vstupní branou do ubytovacích zařízení, ať při telefonické a emailové komunikaci, tak při osobním styku s klientem. | číst více >>




Honza Halíř

Blog Lepší hotel pro Vás píše Honza Halíř spolu s kolegy ze společnosti Hotel Solutions. (www.hotelsolutions.cz ) Pomáháme malým i velkým hotelům a penzionům nastartovat a řídit aktivní obchod a také správně nastavit provozní procesy a investice. V ČR i zahraničí jsme pomohli již mnoha desítkám ubytovacích zařízení. Více o nás na Hotel Solutions (www.hotelsolutions.cz )