BUĎ LEPŠÍ - díl 4. Automatizace, maily, recepce aneb vytěžte z prodeje maximum - Lepší hotel - hotelový marketing prakticky

BUĎ LEPŠÍ - díl 4. Automatizace, maily, recepce aneb vytěžte z prodeje maximum

19.10.2018

BUĎ LEPŠÍ - díl 4. Automatizace, maily, recepce aneb vytěžte z prodeje maximum

Kam nemůže čert nebo recepák, tam nastrčte robota

Většina hotelových programů umožňuje posílat automatické maily lidem, kteří si u Vás vytvořili rezervaci a to x dní před příjezdem či po odjezdu.

 

Takže to koukejte využít, nastavte si dle libosti:

 

- prodej upgradů

- prodej doprovodných služeb

- odeslání mapky a kontaktů

- požádání o ,,like''na Facebooku

 

Fantazii se meze nekladou, ale jestli Vás úplně nechytá můza, tak použijte vzorové texty z tohoto článku.


I Váš barák by měl prodávat

Nebojte se využít prostory Vašeho hotelu pro prodej.

 

Jasně, nějakou více či méně vkusnou ceduli od pivovaru na fasádě máte, ale co dál?

 

- výtah (nacpěte sem pěkné fotky wellness či denní menu..)

- recepce - nebojte se na recepci dát třeba lastminute nabídku služeb ve wellness

- konferenční místnost - lidi tam často sedí celý den a poslouchají plky nadřízeného, nechte je spočinout očkem na nějakých kočkách ve Vaší vířivce nebo ještě více sexy vepřovém kolínku z Vaší restaurace

- co fasáda, chodby nebo třeba dobře umístěná televize či tablet s nabídkami a videem?

 

Prostě nebojte se prodávat!

 


Emaily

- připravte si pro kolegy mustry mailů, které používají pro odesílání potvrzení rezervace, informacích o hotelu...

 

- zapracujte do emailů i akční nabídky, které zrovna využíváte, můžete je nabídnout formou položené otázky, to bude fungovat nejlépe - např. v duchu: ,,Budete si přát rezervovat wellness//// místo v restauraci?''

 

- Pokud jste stydlíni a tohle Vám přijde moc, zapracujte akční nabídky alespoň do podpisu.

 


Kontrola, ať Vám to někdo nepohnojí

Kontrolujte pravidelně, jak kolegové z recepce pracují s poptávkami a dejte jim z toho zpětnou vazbu.

 

- zkuste si zavolat, uvidíte, jestli mají tah na branku, nabízí upgrady atd..

- pošlete poptávku emailem a mrkněte, jak nabízí a zdali se Vám po dvou dnech bez Vaší zpětné reakce někdo připomene k dotažení objednávky









Mohlo by Vás zajímat

4 Filmy/seriály, které musí vidět každý…

Honza Halíř, 11.7.2016

Je léto, takže místo pravidelné porce hotelového marketingu si dnes dáme trochu oddechu! | číst více >>

Vy fakt ještě nemáte responzivní web??

Honza Halíř, 24.7.2015

Už jste asi slyšeli zvěsti o tom, že Google bude penalizovat weby, které nejsou responzivní, nebo nemají mobilní verzi webu. Je to holt tak, že pokud aktuálně nemáte responzivní… | číst více >>




Honza Halíř

Blog Lepší hotel pro Vás píše Honza Halíř spolu s kolegy ze společnosti Hotel Solutions. (www.hotelsolutions.cz ) Pomáháme malým i velkým hotelům a penzionům nastartovat a řídit aktivní obchod a také správně nastavit provozní procesy a investice. V ČR i zahraničí jsme pomohli již mnoha desítkám ubytovacích zařízení. Více o nás na Hotel Solutions (www.hotelsolutions.cz )