BUĎ LEPŠÍ - díl 3. Prodejní kanály - Lepší hotel - hotelový marketing prakticky

BUĎ LEPŠÍ - díl 3. Prodejní kanály

10.10.2018

BUĎ LEPŠÍ - díl 3. Prodejní kanály

Prodejní kanály jsou hoteliérovou výkladní skříní.

 

Věřte, že stejně jako vy brblám nad výší zaplacených provizí a nekřesťanskými maržemi cestovek, ale bez nich vám prodej půjde asi jako psovi pastva..


Nějaký ty onlajny

Jasně, ty dnes hrají prim, takže nasadit Bookáč, HRS, Expedii atd. Prolinky na registraci najdete zde:

Z českých portálů dává smysl napojit se na Previo v jejich connect verzi, která sdružuje většinu hlavních českých prodejních kanálů.


Jak hledat nové prodejní kanály

Vykašlete se na všechny ty zaručené nabídky na zaručené prodejní kanály typu superduper ubytovani.cz jen za 3 tisíce ročně.

 

Otočte postup a zabývejte se jen prodejními kanály, které vyhledáte vy sami.


ÚKOLY

Cílovka a produkty

Zamyslete se nad vašimi produkty a cílovou skupinou a přes Google se podívejte, jaké prodejní kanály vyskakují vašim klientům.

 

Pokud chcete prodávat např. wellness víkendy, napište do Googlu slovo wellness víkend, BUM a vidíte, jaké prodejní kanály vyskakují a to jsou ty, kde pravděpodobně klient skončí.

Stejně to můžete udělat se svatbami, konferencemi, víkendy pro seniory atd atd atd.


Vyladťe si stávající profily

Vytáhněte všechny profily na 100% - texty, popisky, atd.

 

Mějte krásné fotky a to nejen pokojů, ale i ostatních míst, produktů služeb, jen ať klient ví,že umíte nabídnout i více - on totiž i plánovač konferencí používá Booking...


Nezapomeňte na regionální portály

Projděte si i klíčová slova ve spojení s vaší lokalitou, tedy např. ,,,hotel krkonoše, hotel vrchlabí''apod.

Často najdete specializované portály, smysl může dávat i bezplatný zápis na stránky místní radnice apod.


Pracujte s akčními nabídkami/ cenami, kontrolujte konkurenci

Minimálně jednou týdně projděte obsazenost hotelů, zkontrolujte, za kolik prodává konkurence a jak se Vám plní barák.

Termíny, které jedou, upravte pomocí min. počtů nocí a ceny a naopak mrtvé dny zkuste rozhýbat akční nabídkou apod.

 

Sorry Jiřino Jenčková a Radko Telyčková - já to musel aspoň takhle okrajově ťuknout!! :-).

Protože spousta hotelů v regionech nedělá ani tohle!

Pokud chcete s cenami pracovat jako profík, přihlašte se k výše uvedeným kolegyním na revenue školení, stojí to za to!

 


Cestovky a jiná havěť

Pokud chcete seniorskou nebo třeba lázeňskou klientelu, napište si adekvátní klíčové slovo do vyhledavače a zavolejte do těchto CK.

 

Ptejte se kolegů, kdo jim danou klientelu vozí a to třeba ve skupině hoteliérů na Facebooku.

Budujte vztahy - i cestovkáři jsou jen lidi, pozvěte je na víkend, na kafe, občas jim zavolejte. Když nejde prodej, tak se jich zeptejte proč.

Nastavte si to do kalendáře jako pravidelnou aktivitu, alespoň 2x do roka.

 

 

Stejným způsobem najdete i pořadatele firemní akcí, teambuildingů a další.

 








Mohlo by Vás zajímat

Na co nezapomenout v roce 2017 - aneb…

Honza Halíř, 19.12.2016

Co si pro nás připravili zákonodárci pro rok 2017 | číst více >>

Booking podvodné emaily

Honza Halíř, 13.1.2016

V posledních dnech se roztrhl pytel s podvodníky, představujícími se jako zástupci Booking.com | číst více >>




Honza Halíř

Blog Lepší hotel pro Vás píše Honza Halíř spolu s kolegy ze společnosti Hotel Solutions. (www.hotelsolutions.cz ) Pomáháme malým i velkým hotelům a penzionům nastartovat a řídit aktivní obchod a také správně nastavit provozní procesy a investice. V ČR i zahraničí jsme pomohli již mnoha desítkám ubytovacích zařízení. Více o nás na Hotel Solutions (www.hotelsolutions.cz )