BUĎ LEPŠÍ - díl 2. Webové stránky - Lepší hotel - hotelový marketing prakticky

BUĎ LEPŠÍ - díl 2. Webové stránky

26.9.2018

BUĎ LEPŠÍ - díl 2. Webové stránky

Co udělat pro to, aby opravdu prodávaly a fungovaly!

Webovky jsou Vaší výkladní skříní a pokud máte ve výloze svého obchodu loňskou bonboniéru a shnilá jablka, tak Vám ten business moc nepokvete.

Takže pojďme tu výlohu trochu vymazlit!


INFO

Tahle série článků není o dlouhém plkání, ale o stručných krocích. Takže pokud máte pocit, že daný úkol máte už dávno hotový, tak se poplácejte po zádech, jaký jste pašák a přeskočte na další bod.

Pokud není na 100%, zadejte si ho do svého seznamu úkolů a vždy k němu přiřaďte termín splnění, protože jinak Vám tam bude hnít další rok.


ÚKOLY

Akční nabídky

- Nastavte si pravidelnou tvorbu akčních nabídek pro všechny segmenty služeb. Minimálně jednou za 3 měsíce u každého segmentu.  

 

Tedy, pokud prodáváte balíčky, wellness nebo třeba konference, je třeba aby jste v každém segmentu vytvořili akční nabídku a tu pak ideálně ve formě banneru či textu umístili na Váš web.

Tohle je alfa a omega nejen na vlastním prodejním kanálu, ale i napříč celou propagací - portály, Facebook, PPC atd. atd. 

Pro každý segment si zadejte jednotlivý úkol, a rozprostřete si je, ať vše stíháte plnit.

Lidé milují akční nabídky a pokud jim je dáte, budou více nakupovat.


Technické zpracování

- zkontrolujte si, že se Váš web správně zobrazuje na mobilu

 

- zkontrolujte si Váš web přes tento jednoduchý nástroj od Googlu a pokud Vám ukáže nízké skóre, postupujte dle návodu, který vám google nabízí nebo to prostě pošlete Vašim IT a nenechte se odbít, dokud skóre nebude alespoň na 70%!


Odstraňte všechen bordel

- Smažte vše, co Vám nepomáhá prodávat nebo nemá hodnotu pro klienta

(počasí, informace o tom, komu hotel patří, prolinky na jiné subjekty)

 

- minimalizujte počet rubrik, nepotřebujete záložky webu pro jednotlivé pokoje ani samostatnou záložku zvlášť pro jídelní lístek, nápojový lístek a vinný lístek. Méně je více, dejte to do jedné rubriky.


Kvalitní fotky jsou základ

- Máte kvalitní fotografie? Pokud ne, tak nechte nafotit a to ke všem segmentům služeb - od pokojů, přes připravené konferenční místnosti v různých variantách založených stolů až po svatební tabule.

 

Vizuál prostě prodává a hosté chtějí informaci o tom, jak produkt vypadá, vidět hned, takže jestli máte v záložce tři stažené fotky z fotobanky, pak věřte, že to moc emocí neprobudí.


Naslouchejte lidem

- Jazykové mutace! Pokud víte, že k Vám jezdí hodně Slováků, Poláků..., vytvořte jim jazykovou mutaci. Moc to nestojí, pomůže Vám to lépe prodávat a vylepšíte i pozici u velkého bratra Google.

 

 

- Jestli Vás a Vaše recepční lidé pořád bombardují stejnými dotazy, ať už je to informace o cestě nebo třeba vybavení konferenčky, pak toto info zapracujte do webu.

 

- Zpracujte rubriku o výletech a aktivitách v okolí.


Google Analytics

- Řekněte si Vašemu IT o aktivaci/ přístupy do Google Analytics, ať víte, co se na Vašem webu děje.


Buďte osobní

-   doplňte v rubrikách webu kontakty na konkrétní osoby a jejich telefon a email. Funguje to perfektně zejména u svateb a firemních akcí, spousta lidí má ostych zavolat a přímým kontaktem a tváří vše odlehčíte.


Doufám, že jste našli pár bodů k realizaci a těším se, na další článek za týden!








Mohlo by Vás zajímat

Jak dostat hotel do navigací

Honza Halíř, 17.9.2015

Chcete, aby se Váš hotel zobrazoval v navigacích, pak si přečtěte tento článek. | číst více >>

Praktické tipy pro úspěšný prodej…

Honza Halíř, 7.12.2016

Chcete si uthrnout více firemních akcí? V tomto článku najdete pár praktických tipů, krok za krokem a bez zbytečné omáčky. | číst více >>




Honza Halíř

Blog Lepší hotel pro Vás píše Honza Halíř spolu s kolegy ze společnosti Hotel Solutions. (www.hotelsolutions.cz ) Pomáháme malým i velkým hotelům a penzionům nastartovat a řídit aktivní obchod a také správně nastavit provozní procesy a investice. V ČR i zahraničí jsme pomohli již mnoha desítkám ubytovacích zařízení. Více o nás na Hotel Solutions (www.hotelsolutions.cz )