BUĎ LEPŠÍ - díl 1. ANEB NAKOPNĚTE TRŽBY SVÉHO HOTELU během 9 týdnů - Lepší hotel - hotelový marketing prakticky

BUĎ LEPŠÍ - díl 1. ANEB NAKOPNĚTE TRŽBY SVÉHO HOTELU během 9 týdnů

18.9.2018

BUĎ LEPŠÍ - díl 1. ANEB NAKOPNĚTE TRŽBY SVÉHO HOTELU během 9 týdnů

Co to je?

Intenzivní kúra pro nakopnutí tržeb Vašeho hotelu.

 

Každý týden pošlu praktické kroky pro propagaci Vašeho hotelu tak, jak je u hotelů a penzionů ,o které se staráme, děláme i my.

 

Vždy půjde o konkrétní aktivitu a doporučení periodicity, jak často tuto aktivitu máte dělat.

 

Cílem nejsou žádné zázračné a tajné kroky k pozvednutí tržeb, ale správné nastavení obchodních aktivit a dodržování jejich periodicity a také vytvoření přesného plánu, kterého se dále můžete Vy i Vaši kolegové rámcově držet.

 

Vím, že Vás často spolkne provoz tak, že nemáte čas obchodní aktivity plánovat a člověk často jen hasí ty nejurgentnější věci. Tomu teď už bude konec . :-)

Proč to dělat?

No přece chcete zvednout tržby nebo ne?

Co to  stojí?

Vůbec nic, jen Váš čas a hromadu práce. Články budou vycházet na blogu a pokud odebíráte náš newsletter, tak Vám každý týden přijdou mailem. Pokud ne, stačí se přihlásit k odběru ZDE  

Koukejte se taky zapojit

Místo toho, abych seděl někde na zahrádce a popíjel vychlazené plzeňské, se budu potit a dávat dohromady další článek.

 

Tak mě koukejte podpořit na našem Facebooku, ať vím, že ty články někdo čte!

 

Pro ty pořád zaneprázdněné - stačí like.

 

Fanoušci a hujerovci - komentáře, dotazy a další tipy jsou vítané, na vše bude odpovězeno!


ŽÁDNÝ FŇUKÁNÍ A JDEME NA TO  


ÚKOLY

Řízení aktivit - založte si úkolníček

Jestli si myslíte, že udržíte všechny aktivity a činnosti v hlavě, tak mám pro Vás špatnou zprávu...neudržíte, takže jestli to má za něco stát, budete si na řízení aktivit použít nějaký jednoduchý software, takový úkolníček.

 

U nás ve firmě používáme např. Wunderlist . Je to vlastně jednoduchý seznam úkolů, ve kterém si můžete zadat úkoly buď jednorázově nebo s periodickou aktivitou a přiřazovat je sobě nebo kolegům. Po splnění úkol jednoduše odkliknete.

Pokud chcete delegovat větší množství úkolů na různé lidi, je to ideální nástroj.

 

Stejně dobře Vám ale může posloužit i Excel tabulka, nebo třeba kalendář na Google.

Příklad seznamu úkolů

Follow up 

Ve spouště hotelů nemá management ani potuchy, kolik businessu úplně zbytečně ,,vyhnije''.

 

Dám příklad: přijde skupinová poptávka na kterou se z hotelu zašle nabídka a již dále nikdo neřeší připomenutí se klientovi během dalšího dne, zdali email dorazil, nabídka se mu líbí atd.. a návazně další telefonát např.za dva dny.

Toto platí u svateb, firemních akcí i skupin...

 

Takže: ideálně zadat obvolávání do systému viz. výše a pokud poptávky řeší recepce, tak vyřešit zastupitelnost, aby se nestalo, že kvůli dovolené necháte klienta týden čekat.

 

Emailingový nástroj

V dalších týdnech si řekneme, jak na sbírání emailů a jak s pomocí emailů vytěžit tržby. Proto bude nutné založit si emailového klienta na rozesílání mailů.

Na trhu je spousta možností, takže si vyberte dle libosti.

Já osobně používám Mailchimp -  je v angličtině a do 2tisíc mailů zdarma, pokud nejste silný v angličtině, pak můžete použít např.český Ecomail.  


TAK CO JDETE DO TOHO?????


Témata na příští týdny:

2.Webové stránky - co udělat pro to, aby opravdu prodávaly a fungovaly

 

3.Prodejní kanály - které přidat, jak vytěžit maximum

 

4.Recepce - maily, automatizace, recenze - aneb jak z recepce vytěžit maximum

 

5.Sociální sítě a jak z nich dostat co nejvíc

 

6.Recenze

 

7.Přímé rezervace

 

8.Restaurace + Svatby

 

9.Konference a firemní klientela 









Mohlo by Vás zajímat

Jak získávat nové prodejní kanály

Honza Halíř, 10.6.2015

Úplně jednoduše… :) Nemusíte pobíhat po zahraničních veletrzích, stačí vám internet. Vžijte se do role svého potenciálního zákazníka. Co napíše do vyhledavače, když hledá… | číst více >>

Jak na hotelovou postel

Jaroslav Vaculka, 4.9.2018

aneb 5 min intenzivního hotelového know-how, tentokrát o hotelových postelích a matracích | číst více >>




Honza Halíř

Blog Lepší hotel pro Vás píše Honza Halíř spolu s kolegy ze společnosti Hotel Solutions. (www.hotelsolutions.cz ) Pomáháme malým i velkým hotelům a penzionům nastartovat a řídit aktivní obchod a také správně nastavit provozní procesy a investice. V ČR i zahraničí jsme pomohli již mnoha desítkám ubytovacích zařízení. Více o nás na Hotel Solutions (www.hotelsolutions.cz )